Ekström Maria

Svenska rum -lautakunnan varajäsen, Sosiaali- ja terveystoimen ruotsinkielisten palvelujen toimikunnan varajäsen, Musikinstitut Kungsvägen -johtokunnan jäsen

Haluan tukea hyvää, energistä ja yhteisöllistä kasvua Espoossa. Uskon tämän syntyvän oppimisen kautta jokaisessa elämänvaiheessa ja tilanteessa.

Suomessa puhutaan usein kasvusta. Haluan tuoda esille tärkeän näkökulman tähän: 1. Miten kasvupuheet näkyvät käytännössä? Miten jokainen meistä voi luoda kestävää kasvua ja osallistua kasvutalkoisiin? Yksi vastaus tähän on yrittäjyys ja itse haluaisin tähdentää yhteiskuntavastuullista yrittäjyyttä ja hybridiyrittäjyyttä. 2. Sivistys ja oppiminen ovat keskeisiä kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin näkökulmasta. Olen siinä onnellisessa asemassa että saan joka päivä kohdata nuoria aikuisia jotka haluavat syventää osaamistaan ja kehittää yhteiskuntaamme vielä paremmaksi. On ilo nähdä miten tieto ei todellakan luo tuskaa vaan avartaa ja vie uusille elämänpoluille. 3. Julkinen liikenne on oltava toimivin ja turvallisin ratkaisu liikkumiseen eri elämänvaiheissa. Kunnallisvaltuutettuna minua ohjaa avoimuus, vastuunottaminen, teot ja määrätietoisuus. Näistä syntyy luottamus.

mariachristina.ekstrom@gmail.com
Ekström Maria