Hömmö Mikko

varhaiskasvatusjaoston jäsen

Yhdessä takaamme laadukkaan kasvatuksen

Olen 32-vuotias luokanopettaja ja apulaisrehtori Niittykummusta. Perheeseeni kuuluu opettaja-puoliso sekä 4-vuotias Lumi-tytär. Intohimoni politiikkaan lähtee halusta kehittää Espoota ihmisläheisemmäksi ja välittävämmäksi kaupungiksi. Puolustetaan yhdessä päivähoitoa ja laitetaan homekoulut vihdoin kuntoon. Yksikin koulun takia sairastunut lapsi on liikaa! Tätä varten Espoon on avattava investointikatto, joka estää kohteiden kunnollisen korjauksen. Espoon on myös pidettävä kiinni subjektiivisesta päivähoito-oikeudesta, inhimillisistä ryhmäkooista ja mahdollisuudesta käydä koulua omalla alueella. Johdetaan Espoota ihmisten ehdoilla. Puolustetaan siis tasa-arvoista ja yhdenvertaista Espoota, jossa kuntalaisilla on joka päivä parempi mahdollisuus vaikuttaa. Vanhusten laadukkaasta kotihoidosta huolehtiminen, maahanmuuttajien kotouttaminen, esteettömyyden lisääminen ja vammaisten tarvitsemien palvelujen varmistaminen. Huolehditaan yhdessä ainutlaatuisesta luonnostamme! Varmistetaan että Espoon helmet - rantaraitti, saaristo, lähimetsät ja vesistöt - säilyvät tärkeänä osana kaupunkilaisten hyvinvointia ja kulttuurimaisemaa. Suurella kaupungilla on myös suuren kaupungin vastuu toimia vastuullisesti ympäristö- ja ilmastopolitiikassa. Yhdessä tekemällä saamme enemmän aikaan!

mikko.hommo@espoo.fi
Hömmö Mikko