Louhelainen Kirsi

7. varavaltuutettu, kaupunkisuunnittelulautakunnan jäsen, HSY:n hallituksen jäsen

Fiksua, viihtyisää, vihreämpää kaupunkia

Olen naimisissa oleva kahden lapsen äiti ja tietotekniikka-alan asiantuntija. Toinen lapsistani on jo ensimmäisellä luokalla, yhdessä monista Espoon väistössä olevista homekouluista. Työkseni autan yrityksiä parantamaan digitaalista osaamistaan ja tutkin uusien teknologioiden kuten virtuaalitodellisuuden ja asioiden internetin mahdollisuuksia. Haluan edistää viihtyisämpää kaupunkia, jossa pääsee liikkumaan hyvin myös jalan, pyörällä ja joukkoliikenteellä. Haluan Espoosta tasa-arvoisen kaupungin jossa nuoret ja vanhuksetkin pääsevät palveluiden äärelle ja harrastuksiin. Haluan hyödyntää teknologian mahdollisuuksia toiminnan parantamisessa ja auttaa Espoota hyödyntämään digitaalista teknologiaa avaamalla rajapintoja kaupungin tietopankkeihin ja parantamalla toimintatapaa teknologian mahdollistamilla keinoilla. Lisäksi haluan parantaa keinoja korjata homekoulujen lisäksi muitakin ongelmakohtia. Nyt keskitytään turhaan siihen ettei vain tarvitse myöntää virheitä. Kunnassa ei osata hankkia sen enempää remontteja kuin softaakaan.

kirsi.louhelainen@gmail.com
Louhelainen Kirsi