Mansukoski Nina

Liikunta- ja nuorisolautakunnan jäsen

Ympäristön puolesta - elintilaa, puhdas ilma ja Espoon arvokas luonto! Tukea liikunta palveluihin - liikuntaa kaiken ikäisille!

Olen toiminut yli 20 vuotta erilaisissa luottamustehtävissä ja hallituksissa Espoossa. Olen kokenut tarpeelliseksi olla myös itse aktiivinen ja antaa oma panokseni kunnallispolitiikassa. Olin 15 vuotta markkinoinnin alalla ja tiedän mitä on kilpailu ja kova työn tahti. Toivon että ihmisillä jää aikaa perheelle ja harrastuksille, jotta elämä pysyy tasapainossa. Itselläni on aina ollut kova halua muuttaa asioita paremmaksi ja auttaa niitä ketkä ovat heikompia. Joten tein alanvaihtopäätöksen hoitoalalle enkä ole katunut päivääkään. Sairaala maailman koin omakseni heti ja nyt todella tunnen tekeväni jotain ihmisten puolesta ja avuksi. Jatko-opinnot tästä on vielä suunnitteilla. Eläintensuojelu on todella lähellä sydäntäni. Espoossa eläintensuojelu on huonossa kunnossa. Kaksi kunnan virallista eläinlääkäriä jotka vastaavat Espoon lisäksi myös kahdesta muusta kunnasta, ovat täysin ylityöllistettyjä. Virkoja tarvitaan vähintään yksi lisää. Toivon että Espoo pidetään puistomaisena, ilmavasti rakennettuna, metsää ja luontoa suojelevana kuntana. Uskon että ihmisillä on myös parempi olo, jos on väljyyttä ja vehreyttä. Espoossa on tilaa vielä rakentaa näin. Terveydenhuolto on avainasemassa. Olemme onnekkaita, että meillä on näinkin toimivat palvelut mutta aina on parantamisen varaa. Lähtökohtana on ihmisten hyvinvointi, hyvät palvelut ja toimiva kunta. Kuulutan myös liikuntapaikkojen lisäämisen perään. Nuorten ja lasten liikuntamahdollisuuksia pitää tukea. Seurojen työ on erittäin arvokasta ja heitä tulisi tukea niin, että heillä on asialliset tilat toimia ja harrastaa. Koulujen ja seurojen yhteistyö voisi olla hedelmällistä. Jos johonkin lähden mukaan, panostan siihen täysillä. Haluan päästä mukaan päättämään Espoolaisten asioista, meidän kaikkien parhaaksi!

nina.mansukoski@gmail.com
Mansukoski Nina