Paivi_Salli_VH-4Pieni_CROP

Salli Päivi

Valtuutettu, HUS:n valtuuston ja tarkastuslautakunnan jäsen, Espoo Catering oy:n hallituksen jäsen

Hyvinvointia ja inhimillisyyttä Espooseen Päivi Salli, 46-vuotias vihreä vaikuttaja Espoon Matinkylästä Koulutus ja työ: Yhteiskuntatieteiden maisteri ,toiminnanjohtaja ja ikääntyneiden palvelukodin johtaja, sosiaalityöntekijä ja sosiaali- ja terveyspalveluiden asiantuntija, kahden koululaisen äiti. Luottamustehtäviä: 1. varavaltuutettu, vihreiden valtuustoryhmän jäsen, HUS valtuutettu, Espoo Catering hallituksen jäsen, kirkkovaltuutettu, kirkolliskokousedustaja Slogan: Hyvinvointia ja inhimillisyyttä Espooseen Teemat: - Varmistetaan hyvä tulevaisuus. Huolehditaan lapsista, nuorista ja perheistä. - Liikunnasta ja harrastuksista hyvinvointia. Huolehditaan liikuntapaikoista ja uimahalleista. - Säilytetään Espoo vihreänä. Huolehditaan kotikaupungin luonnosta. - Oikeus joustaviin ja riittäviin terveys- ja hyvinvointipalveluihin. Turvataan terveyspalvelut lähipalveluina. Huolehditaan eri ikäisten palveluista. Pidetään huolta hyvistä vanhusten koti- ja asumispalveluista. - Edistetään Espoon elinvoimaa ja kehitystä. Huolehditaan kestävästä taloudesta. - Rakennetaan ihmisläheistä kaupunkia. Huolehditaan kohtuuhintaisesta asumisesta. -Huolehditaan sujuvista yhteyksistä – hyvä joukkoliikenne ja parkkipaikat mahtuvat samaan kaupunkiin.

paivi.salli@saunalahti.fi
Salli Päivi