Pesonen Susanna

kulttuurilautakunnan varajäsen

Kestävän ja hyvinvoivan Espoon puolesta!

Olen 20-vuotias Vihreä ehdokas Matikylästä. Haluan olla mukana vaikuttamassa omalta osaltani Espoon päästötavoitteiden saavuttamiseen, kehittämällä Espoota hiilivapaaseen ja energiatehokkaaseen suuntaan, jossa liikkuminen on helppoa sekä vähäpäästöistä. Haluan olla rakentamassa Espoota, jossa kulttuuri kukoistaa, lähiluontoa suojellaan ja ihmisistä pidetään huolta. Ehkäistään syrjäytymistä, panostetaan koulutukseen, tehokkaaseen kotouttamiseen ja ennalta ehkäiseviin mielenterveyspalveluihin! Opiskelen kuvallista viestintää ja graafista suunnittelua Laajasalon opistossa ja koordinoin Mahdollisuus nuoruuteen –varainkeruukampanjaa Suomen pakolaisavulle. Laajasalon opiston opiskelijahallituksessa olen päässyt mukaan kommentoimaan oppilaitoksemme yhdenvertaisuus -suunnitelmaa. Espoon vihreiden nuorten hallituksessa vastaan viestinnästä. Vapaa-ajallani mehustan kauden kasviksia sekä hedelmiä, harrastan valokuvausta ja valmistaudun yliopiston valintakokeisiin.

Susannapesonen.kampanja@gmail.com
Pesonen Susanna