Hei espoolainen!
Kiinnostaisiko sinua saada kansanedustaja tai kaupunginvaltuutettu vastaamaan juuri sinun luokkasi kysymyksiin esimerkiksi yhteiskuntaopin tunnille? Tai lippukuntasi tapaamiseen? Vai kiinnostaisiko teidän yhdistyksen toimijoita tai harrastusporukkaa haastatella mitä Espoon kaupunki tekee yhdistysten tukemiseksi korona-aikana? Haluaako kaupunginosa- tai asukasyhdistyksesi puhua Espoon kaupungin kaavoituksesta? Mitä kuuluu joukkoliikenteelle tai opetukselle ja varhaiskasvatukselle?

Espoon Vihreät tarjoaa nyt mahdollisuutta tilata kansanedustajan tai kaupunginvaltuutetun puhumaan juuri teidän etätapahtumaanne, luokkanne oppitunnille, yhdistyksen, urheiluseuran tai harrastusporukkanne etätapahtumaan tai vaikka nuorisovaltuuston tai vammaisneuvoston etäkokoukseen! Me vihreissä haluamme, ettei politiikkaa turhaa mystifioida, vaan päättäjät ja päätöksenteko on lähellä kansalaisia myös näin poikkeusaikoina.

Me voimme tarjota tarvittaessa myös etäkokousympäristön (Google Meets), joka toimii maksutta yleisimmillä selaimilla sekä myös puhelimella ja johon mahtuu tarvittaessa jopa 250 yhtäaikaista osallistujaa!

Ole rohkeasti yhteydessä Espoon Vihreiden toiminnanjohtajaan Valtteri Törmäseen (valtteri.tormanen@vihreat.fi) ja lähdetään etsimään yhteistä aikaa! Kerrothan viestissäsi:

• mihin tai millaiseen etätilaisuuteen haluaisit vierailijan
  • onko teillä jokin tietty aihe josta toivotte puhujaa
  • muutamia ehdotuksia ajankohdaksi
  • loput asiat voidaan sopia tarkemmin viestin vaihdossa!