Hanna Hukari

Kotoutumisen edistämisen neuvottelukunta, Länsi-Uudenmaan aluevaltuutettu ja aluehallituksen jäsen

Olen 39-vuotias äiti, kolmannen polven espoolainen, MBA, sosiaalialan ammattilainen ja ikuinen uuden opiskelija Leppävaarasta. Haluan tuoda tutkittua tietoa päätöksentekoon ja ymmärrän ennaltaehkäisyn ja inhimillisyyden merkityksen päätöksenteossa. Jokainen on ihminen on tärkeä ja hyvinvoiva yhteiskunta edellyttää hyvinvoivia ihmisiä. Työskentelin monta vuotta Espoossa sosiaalialalla aikuissosiaalityössä sekä lastensuojelussa ja myös TE-toimistossa. Kiinnostukseni kehittää palveluita on vienyt minut nykyään töihin sosiaalialan tietojärjestelmien pariin ja siitä sote-alan kehittämistehtäviin THL:ään. Minulla on laajaa ymmärrystä ja tietämystä sote-palveluista ja organisaatiorakenteista. Kunnallispolitiikka on minulle tuttua. Olen toiminut vuonna 2021 myös Espoon vihreiden puheenjohtajana. Vaalikaudella 2017-2021 nousin ensikertalaisena varasijalta merkittäviin luottamustehtäviin kuten kaupunginhallituksen varajäseneksi ja konsernijaoston jäseneksi. Lisäksi olen parhaillaan Länsi-Uudellamaalla aluevaltuutettuna ja aluehallituksen jäsen. Tunnen Espoon hyvin. Olen asunut Espoossa Laajalahdessa, Hannuksessa, Niittykummussa, Kukkumäessä, Niipperissä, Säterinmetsässä ja parhaillaan Leppävaarassa. Ole rohkeasti yhteydessä, jos on kysyttävää!

hanna@hannahukari.fi
Hanna Hukari