Espoon Vihreät lähtevät vaaleihin täydellä ja erittäin monipuolisella 112 ehdokkaan listalla. Yhtenä ehdokkaana listalla on myös sisustussuunnittelija Teuvo Loman.

”Uutinen Espoon turvakodin sulkemisesta sai minut järkyttymään. Olen ollut pitkään mukana vapaaehtoisena tukihenkilönä perhetyössä ja nähnyt paljon lasten ja nuorten hätää. Silloin kun hätä on suurin, tulee palveluita olla riittävästi ja helposti saatavilla. Haluan olla mukana vaikuttamassa palveluiden laatuun ja ihmisten hyvinvointiin”, kertoo Loman.

Espoossa haasteet sosiaali- ja terveyspalveluiden järjestämisessä tulevina vuosina ovat suuret. Samalla kun väestö vanhenee, vähenevät verotulot. Ikäihmisten laadukas ja monipuolinen palvelutarjonta tulee turvata, mutta samalla täytyy huolehtia myös riittävistä resursseista perhetyössä.

”Teuvo on ihanan lämmin ja välittävä persoona: mies jolla on sydän paikallaan. Olemme erittäin iloisia, että hän haluaa olla aidosti mukana rakentamassa onnellisempaa Espoota. Sosiaali- ja terveydenhuollon kysymykset ovat erittäin tärkeitä Espoon Vihreille ja olen varma, että Teuvo pystyy vahvalla kokemuksellaan parantamaan niiden laatua kanssamme.”, iloitsee Hanna Kalanne, Espoon Vihreiden puheenjohtaja.

Tarkemmin Espoon Vihreiden kunnallisvaalitavoitteisiin voit tutustua osoitteessa: www.espoonvihreat.f